Limburgs Beheer

Overweegt u om één of meer woningen te laten beheren? 

Als vastgoedbeheerder kunnen wij u compleet ontzorgen bij het beheer van uw woonpand(en). 

Zo heeft u ook na het verhuren van uw woning geen omkijken naar beheer, onderhoud of contact met de huurder.

Het uitgeven van het beheer van mijn studentenpanden in Maastricht heeft mij heel veel rust gegeven. Patricia weet wat ze doet en neem initiatief door zelf alles op zich te nemen. 

De studentenkamers zijn elk jaar op rij weer op dezelfde middag verhuurd. 

Maria Claassens

Commercieel beheer

  • Plaatsen advertenties op social media
  • Bepalen huurprijs voor kamer, appartementen of huizen.
  • Screenen van de potentiële huurders dmv aparte database
  • Rondleidingen geven fysiek of via Skype 
  • Foto of video die gebruikt kan worden voor de verhuur 
  • Skype-gesprekken houden met potentiële huurders


Administratief beheer

  • Opstellen verhuurovereenkomsten met borgstellingsclausule
  • Maandelijkse facturatie van huurpenningen en aankondiging automatische incasso’s
  • Automatisch incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Versturen van betalingsherinneringen of aanmaningen en indien nodig inschakelen deurwaarder
  • Maandelijkse rapportages met ontvangsten en uitgaven opstellen (huurafrekeningen)
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Op verzoek verzorgen van andere overzichten
  • Opstellen jaarlijkse servicekostenafrekening en verzorgen van de bijbehorende afwikkeling

Technisch en Operationeel beheer

  • Aanspreekpunt voor huurders bij vragen, klachten en storingen
  • Aanspreekpunt buren en omwonenden voor opmerkingen, klachten en overlast
  • Aanspreekpunt voor gemeente en andere organisaties
  • Periodieke controles van de panden en begin- en eindinspectie
  • Registratie onderhoudstoestand van de panden en opstellen meerjaren onderhoudsplannen
  • Uitbrengen onderhoudsadviezen
  • Coördinatie van brandveiligheidscontroles, WOZ-taxaties, verzekeringen, vervangen nutsmeters e.d.
  • Indien gewenst vooraf offertes en prijscalculaties
  • Volledige coördinatie en sleutelbeheer
  • Informeren huurders over werkzaamheden
  • Controle uitgevoerde werkzaamheden
  • Uitgevoerde werkzaamheden terugkoppelen naar huurders (after sales)
  • Controle nota’s en facturen
  • Mogelijkheid tot (periodieke) schoonmaak

Vraag nu een offerte aan per mail

Hoe gaat het in zijn werk?

Kennismakings-gesprek

Allereerst gaan we samen naar de locatie toe. Je vertelt mij wat je wilt verhuren en wie je doelgroep is. Ook vertel je mij voor hoelang je het zou willen verhuren.

Alle informatie verzamelen

Ik stel een huurprijs voor per maand en we kijken samen of dit een huurprijs is waar we ons aan kunnen conformeren. Ook maak ik foto's en eventueel een video van de locatie die online komen te staan.

Online zetten locaties

De foto's en de omschrijving van de locatie komt online te staan. 

Potentiële huurders gevonden

Het is makkelijk om grootse dingen te doen als je gelooft in wat je doet. Daarom helpen we mensen zoals u. Elke dag weer. 

Contracten opstellen en ondertekenen

Het is makkelijk om grootse dingen te doen als je gelooft in wat je doet. Daarom helpen we mensen zoals u. Elke dag weer.